sâmbătă, 14 aprilie 2012

APIDERMALIV...




As vrea sa vorbesc si eu putin despre crema mea preferata pentru ca din toate cate am incercat,tenul meu se pare ca e indragostit de aceasta...
Este o crema foarte grasa dar si foarte buna pentru tenul meu uscat.Initial,am avut retineri in ceea ce o priveste citind parerile si altor fete despre ea.La inceput,cand mi-am aplicat-o pe fata,am crezut ca o sa intre foarte greu in pori insa am ramas surprinsa cat de repede a absorbit-o tenul meu,fara ca apoi sa luceasca deloc.Acum sunt absolut dependenta de ea si o folosesc inclusic ca baza de machiaj pentru ca nu lasa nici o clipa senzatia de gras pe fata.Nu cred totusi ca as recomanda-o persoanelor cu tenul gras...
Un singur lucru ma deranjeaza poate si acesta este ambalajul pentru ce eu nu prea sunt adepta cremelor cu capac care mi se par cam neigienice si sper ca cei de la firma sa se gandeasca si la asta pe viitor.In rest,nu pot sa zic decat ca o imi place enorm!

Un comentariu: